Arhitekturni biro STVAR | Občina želi pridobiti kvalitetne prostorske rešitve za središče mesta Radovljica, ki se sicer še vedno ureja z zazidalnim načrtom, nastalim na osnovi javnega natečaja z leta 1981, čeprav so so bili do danes izvedeni gradbeni posegi, ki osnovni urbanistični koncept kategorično zanikajo. Ideja vrtnega mesta in osrednje mestne avenije je bila do danes prizadeta s preseženimi merili novih objektov, z napačnim umeščanjem le-teh v prostor ter s selitvijo javnih programov na obrobje. Izgradnja novih prometnic sicer mestno središče osvoboja tranzitnega prometa, še vedno pa ostajajo urbanistična neskladja, problem mirujočega prometa in vprašanja umeščanja programov v samem upravno kulturnem središču mesta. Rešitev skuša ohraniti koncept vrtnega mesta, ohranja se dejanskemu stanju prilagojen predlog mestne avenije. Prepoznane so ključne točke v prostoru, kamor so umeščeni arhitekturni poudarki s predlogi ustreznih programov. Glede prometnih rešitev je podana celovita rešitev kolesarskega prometa, predlog nove avtobusne postaje ter možne pozicije javnih parkirišč oz. garažnih hiš. Vse predlagane rešitve omogočajo fazno izgradnjo brez radikalnih obsežnih posegov v obstoječe mestno tkivo.
Občina želi pridobiti kvalitetne prostorske rešitve za središče mesta Radovljica, ki se sicer še vedno ureja z zazidalnim načrtom, nastalim na osnovi javnega natečaja z leta 1981, čeprav so so bili do danes izvedeni gradbeni posegi, ki osnovni urbanistični koncept kategorično zanikajo.
Ideja vrtnega mesta in osrednje mestne avenije je bila do danes prizadeta s preseženimi merili novih objektov, z napačnim umeščanjem le-teh v prostor ter s selitvijo javnih programov na obrobje.
Izgradnja novih prometnic sicer mestno središče osvoboja tranzitnega prometa, še vedno pa ostajajo urbanistična neskladja, problem mirujočega prometa in vprašanja umeščanja programov v samem upravno kulturnem središču mesta.
Rešitev skuša ohraniti koncept vrtnega mesta, ohranja se dejanskemu stanju prilagojen predlog mestne avenije. Prepoznane so ključne točke v prostoru, kamor so umeščeni arhitekturni poudarki s predlogi ustreznih programov.
Glede prometnih rešitev je podana celovita rešitev kolesarskega prometa, predlog nove avtobusne postaje ter možne pozicije javnih parkirišč oz. garažnih hiš. Vse predlagane rešitve omogočajo fazno izgradnjo brez radikalnih obsežnih posegov v obstoječe mestno tkivo.